De Hulplijn (alleen voor leden)



Als computergebruiker (in de breedste zin) lopen we allemaal wel eens tegen een “probleem aan".
Mocht u dit overkomen en u kunt het zelf niet oplossen, dan kunt u als lid op verschillende manieren hulp vragen bij de CVOO:

1e de Helpdesk  mail naar:

2e de inloopmiddagen (zie activiteiten overzicht)

3e Hulp op afstand met Teamviewer (zie Tips: Hulp op afstand - Teamviewer)
Na aanmelding via mail, met vermelding van uw systeem + probleem + telefoonnummer, neemt de Helpdesk contact met u op.



Quick Support

Als hulp op afstand niet lukt en u niet met uw apparatuur naar ons kan komen, kunt u in overleg hulp thuis krijgen.
Als de reparatie te ingrijpend is zal advies gegeven worden om een computerbedrijf in te schakelen.

Voor onze service aan huis wordt een kleine bijdrage gevraagd:
- binnen de postcode van Oostzaan (1511) vragen wij een vergoeding van €15 per uur
- buiten de postcode van Oostzaan (1511)  vragen wij een vergoeding van €20 per uur




Het bestuur CVOO